Mnogo, mnogo, mnogo ljudi pretražuje internet za informacijama o nekom proizvodu, radnji, firmi, uslugama…broj ovakvih pretraga daleko premašuje, pretrage oglasa po novinama ili žutim stranama.
1. Održavanje kontakta sa mušterijama
Sajt ne mora biti samo informativnog karaktera. Web sajt, takođe može da koristi masovnu poštu, da šalje novosti svim korisnicima, da ima blog, galerije slika i mnogo drugih stavki koje će “držati” vaše mušterije na okupu.
2. Povratne informacije i vaš biznis
Ukoliko na vaš sajt dodate komentare, sistem za glasanje i anketiranje bićete u mogućnosti da bolje saznate šta se mušterijama sviđa ili ne. Vrlo je verovatno da ćete dobiti iskren odgovor, jer je lakše dati iskren odgovor kada ste anonimni, nego kada trebate nekome nešto reći u lice. Takođe možete napraviti i “sanduče za sugestije” gde će vam putem kontakt formulara na vašem sajtu slati predloge i sugestije.
3. Direktni marketing
Zamislite da morate da šaljete pisma poštom vašim mušterijama. Koliko bi se na to novca i vremena trošilo? Sa izradom web sajta imate priliku da to uradite besplatno. Možete pokrenuti “newsletter” ili organizovati i promovisati kupone za popuste itd. Možete automatski poslati email na više hiljada adresa odjednom i svi će biti upućeni i obavešteni o novom proizvodu ili usluzi.
Mobilni i Smart telefoni i vaše predzeće
Primetili ste da kada pričate sa nekim i nađete se u dilemi oko neke stvari, prvo izvadite telefon i na Google ukucate to što vas zanima. Isto to rade i milioni ljudi u Srbiji, Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Kragujevcu, Pančevu, Zrenjaninu…